Παρασκευή, 23 Οκτωβρίου 2009

ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΕΣΚΙΜΩΩΝ




Οι Ινουίτ Εσκιμώοι χρόνια τώρα κάνουν μια διατροφή φτωχή σε υδατάνθρακες.. Ζώντας με φώκιες, φάλαινες, σολομούς και λίγα μούρα, δεν έπασχαν από παχυσαρκία, καρδιοπάθεια ή διαβήτη. Μελέτες έχουν δείξει ότι η τακτική κατανάλωση λιπαρών ψαριών ή ιχθυελαίων (είναι η καλύτερη πηγή ωμέγα-3 λιπαρών οξέων) ελαττώνει τον κίνδυνο στεφανιαίας νόσου.Το λίπος που προέρχεται απο το ψάρι αποτελεί το 20 % της ημερήσιας κάλυψης.Το ψάρι έχει πολύ μικρότερη περιεκτικότητα σε κορεσμένο λίπος και μεγάλη περιεκτικότητα σε πολυακόρεστα λιπαρά..Πρέπει να καταναλώνουμε 2-3 μερίδες την εβδομάδα.


Διατροφές που περιέχουν μεγαλύτερες ποσότητες λίπους και λιγότερους υδατάνθρακες έχουν τώρα αρχίσει να εφαρμόζονται στο bodybuiIding με αρκετή επιτυχία και είναι πολύ περισσότερο αναβολικές από τις διατροφές με πολλούς υδατάνθρακες και λίγα λίπη.

Επίσης οι Εσκιμώοι της Γροιλανδίας δεν πάσχουν σχεδόν ποτέ από ρευματοειδή αρθρίτιδα λόγω των Ω-3 που καταναλώνουν.
Μερικές από τις λειτουργίες που απαιτούν την παρουσία των Βασικών λιπαρών οξέων .είναι οι εξής:

- Ανάπτυξη και λειτουργία του εγκεφάλου
- Λειτουργία του ήπατος
- Νεφρική λείτουργία
- Λειτουργία της αδρεναλίνης
- Λειτουργία ινσουλίνης
- Λειτουργία της καρδιάς
- Μεταφορά και αφαίρεση ινσουλίνης
- Αυξάνουν την παραγωγή ενέργειας δια μέσου της αύξησης της οξείδωσης, βοηθώντας την διαδικασία μείωσης του βάρους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου